1.Respecteer de afspraaktijd
Kom op tijd naar je afspraak. Als je om welke reden dan ook denkt dat je te laat gaat zijn, laat het dan zo snel mogelijk weten via sms of WhatsApp.
Ik werk 1-op-1 en alle afspraken volgen elkaar direct op.
Te laat komen heeft impact op andere klanten.
Bij te laat komen kan de afspraak niet meer volledig doorgaan en wordt dit beschouwd als een no-show, waarvoor 100% van de geboekte dienst gefactureerd wordt.
2.Online Boeking & Annulaties
Zodra je een afspraak online boekt, ga je akkoord met deze voorwaarden.
– Annuleren binnen 24 uur kan niet meer online. Neem in dat geval direct contact met me op.
– Annuleer je minder dan 12 uur vooraf: 100% van de dienst wordt aangerekend.
– Annuleer je tussen 12 en 24 uur vooraf: 50% wordt aangerekend.
– Bij annulaties meer dan 48 uur op voorhand zijn er geen kosten.
3.No-Shows
Een no-show = niet komen opdagen zonder te verwittigen.
Bij een no-show wordt 100% van de geboekte dienst aangerekend.
Iedereen’s tijd is waardevol.
4.Virtuele Afspraken
Voor virtuele consultaties ontvang je een bevestiging met Zoom-link en details.
Deze afspraken moeten minstens 3 dagen op voorhand betaald worden via bankoverschrijving of online betaling via Salonized.
Geen betaling = automatische annulatie.
Rekeningnummer: BE79001991355133
5.Betaling
– Betaling gebeurt direct na de afspraak, behalve bij virtuele diensten (betaling vooraf).
– Geaccepteerde betaalmethodes: Contant, Payconiq, bankapp, PayPal, Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Google Pay, Apple Pay.
– Fooien zijn welkom maar niet verplicht.
6.Betaling van Facturen
Facturen moeten binnen 3 dagen betaald worden.
– Bij laattijdige betaling: €15 toeslag na 2 herinneringen
– Vanaf de 3e herinnering: €35 extra + rente vanaf vervaldatum
– Daarna wordt het dossier overgedragen aan een incassobureau.
7.Intake
De betaling voor een intake wordt beschouwd als een aanbetaling voor een volgende afspraak.
Als je op dezelfde dag een dienst wenst te boeken na je intake, wordt 100% van de dienstprijs aangerekend.
8.Extra Kosten
– Bij zeer dik, sterk beschadigd, langer dan schouder lengte of extreem geklit haar kan er een toeslag van €15 of meer gerekend worden wegens extra tijd en werk.
– Dit wordt altijd vooraf besproken.
9.Wijzigingen door Curl with the Flow
In uitzonderlijke gevallen kan Curl with the Flow de tijd of datum van je afspraak aanpassen.
Je ontvangt dan altijd tijdig een e-mail en SMS met het wijzigingsvoorstel.
Als er geen reactie komt binnen redelijke termijn, kan de afspraak automatisch geannuleerd of verplaatst worden.
Voor elke ongemak wordt een compensatie aangeboden bij je volgende afspraak.
10.Wat is inbegrepen
Elke dienst heeft een duidelijke beschrijving.
Kies je ervoor om bepaalde onderdelen niet te doen? Dan blijft de prijs ongewijzigd.
De producten die ik gebruik zijn van hoge salon kwaliteit, 95% natuurlijk, vegan, cruelty free en CG-approved.
11.Hygiëne
Kom altijd met proper en volledig droog haar.
Ik bied momenteel geen wasdienst aan.
Ongewassen haar beïnvloedt de kwaliteit van het resultaat, en ik kan de service dan niet garanderen.
12.Promoties, Kortingen en Cadeaubonnen
– Promoties zijn niet cumuleerbaar, alleen geldig voor 1 persoon per dienst binnen de aangegeven periode.
– Cadeaubonnen en kortingsvouchers zijn enkel geldig voor diensten bij CWTF, niet inwisselbaar voor geld.
– Indien het bedrag van je dienst hoger ligt, kan je het verschil bijbetalen.
13.Prijzen
De officiële prijslijst staat op mijn website.
Ik behoud het recht om prijzen te wijzigen zonder voorafgaande melding, in geval van kostenstijgingen of andere omstandigheden.
14.Klachten
Moeten binnen 7 dagen na de dienst gemeld worden.
15.Gedragsregels / Salonregels
In geval van respectloos gedrag, grensoverschrijdende communicatie of een onveilige sfeer, behoudt Curl with the Flow zich het recht voor om de afspraak onmiddellijk stop te zetten, ongeacht of de behandeling is voltooid. In dit geval wordt 50% van de geboekte dienst als schadevergoeding in rekening gebracht.
Curl with the Flow staat voor een veilige, zorgzame en respectvolle omgeving – voor iedereen. Grenzen worden altijd met empathie maar helder bewaakt.
16.Force Majeure / Overmacht
In geval van overmacht (zoals ziekte, ongevallen, extreme weersomstandigheden of andere onvoorziene omstandigheden) behoudt Curl with the Flow zich het recht voor om afspraken last-minute te annuleren of te verplaatsen zonder aansprakelijkheid en zonder compensatieplicht. Uiteraard wordt je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte gebracht.
17.Privacy & gegevensbescherming
Jouw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt voor communicatie en administratie binnen Curl with the Flow. Ze worden niet gedeeld met derden, behalve wanneer wettelijk verplicht of voor incassoprocedures bij wanbetaling.
18.Formulier gezondheidsinformatie
Voor elke afspraak wordt een intakeformulier automatisch verzonden. Het is jouw verantwoordelijkheid om dit formulier vóór je afspraak in te vullen en correct te beantwoorden. Indien het formulier niet op tijd is ingevuld of bepaalde informatie niet wordt vermeld (zoals allergieën, medische behandelingen, haarbeschadiging, etc.), kan ik niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele gevolgen of tegenvallende resultaten die voortkomen uit ontbrekende of onjuiste informatie.
19. Bij kinderen onder de 4 jaar
Is het niet gegarandeerd dat de knipbeurt effectief kan plaatsvinden. Indien het kind geen medewerking verleent, wordt de tijd en poging alsnog aangerekend als een volwaardige dienst.
DOOR EEN AFSPRAAK TE MAKEN, VERKLAAR JE JE AKKOORD MET BOVENSTAANDE VOORWAARDEN.
Wat je van mij mag verwachten:
✔️ Veilige aanraking
✔️ Open communicatie
✔️ Compassie en empathie
✔️ Realisatie van jouw artistieke visie
✔️ Versterking van je zelfvertrouwen
✔️ Vol respect en acceptatie
Tot slot:
Bij Curl with the Flow geloof ik in open communicatie, wederzijds respect en een liefdevolle benadering van zorg. Het is belangrijk dat elke klant zich bewust is van deze voorwaarden, omdat ze bijdragen aan een vloeiende en harmonieuze samenwerking.
Iedereen is verantwoordelijk voor het lezen en begrijpen van deze voorwaarden. Als er iets is waar je je niet helemaal prettig bij voelt, weet dan dat je altijd welkom bent om contact met mij op te nemen. Stuur gerust een e-mail of een berichtje via sms of WhatsApp – ik sta open voor dialoog en denk graag met je mee.
Samen zorgen we voor een fijne en respectvolle ervaring.
🌀 Stay Curly, Stay Happy,
Claudia – Curl with the Flow
Copyright © 2023 Curl with the Flow - BTW BE0801-915-430 - All Rights Reserved.
Belangrijke bevestigingen en extra informatie worden via e-mail verzonden. Control eer ook je spamfolder, alstublieft!
Enkel op afspraak – Ook voor productaankopen
*GESLOTEN op Ma. - Zo. & Feestdagen.
**NIEUWE Producten van Jia: Nu Pre-order, delivery vanaf 7/07**
- ZOMERVAKANTIE - 18 t.e.m. 28/07 wij zijn GESLOTEN / Webshop blijft open -